Veelgestelde vragen
Hoe kan ik contact opnemen?
Je kunt gemakkelijk contact met ons opnemen via onze contactpagina of door een e-mail te sturen naar info@lilyandsun.nl. Onze klantenservice staat klaar om je te helpen van maandag tot en met zaterdag, tussen 08:30 en 18:00 uur. We horen graag van je en zijn hier om al je vragen te beantwoorden.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden door ons gedekt, wat betekent dat al onze producten 100% GRATIS worden geleverd zonder minimum bestelhoeveelheid.
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd in jullie webshop?
Je kunt betalen met PayPal, Klarna, iDEAL en creditcard (Mastercard, Visa en AMEX).
Kan ik een specifieke dag of tijd kiezen voor de levering?
Nee, dit is helaas niet mogelijk vanwege de internationale verzendmethoden. Je ontvangt een e-mail zodra het pakket is verzonden en je kunt het volgen via ons Track & Trace-systeem.
Mijn bestelling is niet aangekomen binnen de verwachte levertijd. Wat moet ik doen?
In 99% van de gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Als dit niet het geval is, kun je de status van je bestelling controleren op onze pagina "Volg je bestelling". Als je een week na de verwachte levertijd nog niets hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.
Hoe lang is de levertijd?
Onze levertijd varieert per product en omvat zowel de productie als de verzending van je bestelling naar je adres. Vanaf het moment dat je bestelling bij ons binnenkomt, streven we ernaar deze binnen 5 tot 9 werkdagen bij je af te leveren, afhankelijk van het gekozen product. Voor specifieke informatie over de levertijd van elk product, raden we je aan ons verzendbeleid te raadplegen. Zo ben je altijd goed geïnformeerd over de verwachte aankomsttijd van je aankoop.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. We vragen voor de retourzending een eigen bijdrage om de kosten te dekken. Voor meer gedetailleerde informatie en de voorwaarden van het retourneren verwijzen we je naar ons retourbeleid. Zo ben je volledig op de hoogte van hoe je je bestelling kunt terugsturen en wat daarbij komt kijken.
Ik mis een aantal producten in mijn bestelling. Hoe kan dat?
Omdat we met verschillende leveranciers werken, kunnen producten afzonderlijk worden verzonden. Als er artikelen ontbreken in je bestelling, ontvang je deze normaal gesproken binnen 2-3 dagen.